به گزارش روابط عمومی شرکت صنعتی بهپاک بعدازظهر روز چهارشنبه مورخه 1405/02/23 ودر راستای تقویت تعاملات بینبخشی و بهرهگیری از ظرفیتهای مشترک صنعتی و علمی در استان دکتر میرکریمی مدیرکل مرکز تحقیقات و آموزش دخانیات تیرتاش و هیئت همراه با حضور در نشست مشترک با مهندس درویشی مدیرعامل و مهندس ملکپوری قائممقام مدیرعامل ابعاد همکاریهای دوجانبه را مورد بررسی قرار دادند.
در این نشست مهندس درویشی با اشاره به رویکرد تحولی این مجموعه در سال جاری بر اهمیت پیوند میان نهادهای پژوهشی و واحدهای تولیدی تأکید کرد. وی با تشریح دستاوردهای استراتژیک بهپاک بهویژه در حوزه بومیسازی دانش تولید ایزوله سویااظهار داشت: اشتراکگذاری دانش فنی و تجربیات مدیریتی میان مجموعههای بزرگ منطقه زمینهساز شکوفایی اقتصادی و ارتقای سطح کیفی تولیدات ملی خواهد بود.
در ادامه این دیدار دکتر میرکریمی ضمن تمجید از جایگاه پیشرو شرکت بهپاک در صنعت روغنکشی و پروتئین گیاهی کشور آمادگی این مرکز را برای تحقیق پروژههای مشترک مطالعاتی و استفاده از توانمندیهای آزمایشگاهی و آموزشی طرفین اعلام نمود.
همچنین مهندس ملکپوری قائممقام مدیرعامل با تأکید بر لزوم عملیاتیسازی تفاهمات صورتگرفته ، تقویت لجستیک و تبادل زیرساختهای فنی را از اولویتهای مهم در همکاریهای پیشرو برشمرد.
در پایان این نشست رسمی طرفین بر تشکیل کارگروههای تخصصی جهت تدوین نقشه راه همکاریهای مشترک تأکید کردند تا از این طریق گامی مؤثر در مسیر تحقق شعار سال و تقویت بنیه صنعتی منطقه برداشته شود.





