تجلیل از مدیرعامل بهپاک با نماد اقتدار دریایی ایران

به گزارش روابط عمومی شرکت صنعتی بهپاک صبح امروز مورخه 1405/02/24در نشستی صمیمانه و با محتوایی ارزشی جناب آقای منصوریان رئیس هیئت والیبال شهرستان بهشهر و همراهان ضمن دیدار با جناب آقای مهندس درویشی مدیرعامل و مهندس ملکپوری قائم مقام ایشان از حمایت‌های بی‌شائبه و اثرگذارشان در مسیر توسعه ورزش والیبال قدردانی نمودند. در این دیدارآقای منصوریان با تمجید از نگاه بلندمدت مدیریت ارشد بهپاک به مسئولیت‌های اجتماعی و حمایت از جوانان ورزشکار اظهار داشت:پویایی امروز والیبال بهشهر مدیون همراهی مجموعه‌هایی است که علاوه بر دغدغه تولید به نشاط و سلامت جامعه نیز می‌اندیشند.در ادامه مهندس درویشی با تأکید بر استمرار مسئولیت‌های اجتماعی شرکت در قبال شهروندان و ورزشکاران اظهار داشت: حمایت از ورزش و جوانان مستعد منطقه را وظیفه خود می‌دانیم و معتقدیم پویایی ورزش شهرستان به سلامت روانی و نشاط نیروی کار و خانواده‌های آنان کمک شایانی خواهد کرد .نقطه افتخارآمیز این دیدار اهدای تابلوی تندیس‌گونه و نفیسی از سوی هیئت والیبال به مدیرعامل بهپاک بود تابلویی که به تصویر ناو سرافراز دنا مزین گشته است. این اثر ارزشمند به پاس ارج نهادن به حماسه‌آفرینی دلاورمردان نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و به یاد شهدای والامقامی که در مسیر اقتدار دریایی کشور به درجه رفیع شهادت نائل آمدندتهیه شده است.

نوشته های مرتبط