جدیت و نوآوری برای توسعه

جدیت و نوآوری برای توسعه

جدیت و نوآوری برای توسعه

مدیرعامل و هیات همراه شرکت توسعه صنایع بهشهر با حضور در شهرستان بهشهر از خطوط تولیدی شرکت صنعتی بهپاک و شهرک صنعتی بهشهر و منطقه ویژه اقتصادی بندر امیرآباد بازدید بعمل آوردند.

در بازدید مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری شرکت توسعه صنایع بهشهر از کارخانه بهپاک، دکتر مرادی و هیات همراه از خطوط تولید بهپاک و پروژه توسعه محور کارخانه خوراک دام و طیور بازدید بعمل آوردند.
در این سفر دانا مدیرعامل شرکت صنعتی بهپاک، ضمن بیان چالش های صنعت روغن کشی و بایدها و نباید های بازار، به همراه معاونین خود به تشریح برنامه ها و پروژه های این شرکت برای آینده ای بهتر و ایجاد فرصت برای رشد و سودهی هرچه بیشتر بهپاک در جهت تامین منافع سهامداران و ایجاد چشم اندازی بلند مدت برای تولید و امنیت شغلی کارگران این مجموعه تولیدی پرداخت.
دانا، با تاکید بر اینکه بهپاک با بیش از نیم قرن سابقه حضور در صنعت روغن کشی یکی از اولین و پر افتخار ترین های این صنعت است با اشاره به ضرب المثلی ادامه داد؛ در دو دهه گذشته دیگران کاشتند و ما بهره بردیم و حالا با توکل به خدا ما میکاریم تا آیندگان بهره برداری کنند.
در ادامه این جلسه مهندس زاهدی معاون بهره برداری بهپاک نیز به تشریح عملکرد کارخانه خوراک دام و طیور که در آستانه افتتاح است پرداخت و پروژه های توسعه محور این شرکت برای سوددهی و حضور در بازارهای جدید را تشریح کرد.
زاهدی با اشاره به این پروژه ها گفت؛ در همگی آنها می توانیم از منابع حال حاضر و زمین خریداری شده بهپاک در شهرک صنعتی شهرستان بهشهر استفاده نماییم. و در صورت تامین اعتبار و اجرا شدن، زنجیره سبد تولیدات بهپاک کامل خواهد شد و ارزش افزوده بیشتری برای این مجموعه تولیدی به همراه خواهند داشت. همچنین برای برخی محصولات فرصت صادرات و ارز آوری نیز فراهم خواهد شد.
دکتر مرادی نیز، از جدیت و انگیزه تیم مدیریتی بهپاک و آینده نگری آنها تقدیر نمود و گفت؛ باید با جدیت این پروژه ها پیگیری و شروع بکار کنند.
همچنین مدیرعامل شرکت توسعه صنایع بهشهر بر استفاده از ظرفیت ها و منابع شهرستان و استان تاکید نمود و ادامه داد، ما به عنوان سهامدار عمده به دنبال فراهم کردن شرایط مناسب جهت حمایت و تامین مالی شرکت های گروه هستیم و برای این کار یک تیم متخصص و با تجربه بکار گرفتیم تا در مواقع لازم به وظایف خود به عنوان سهامدار عمل نماییم.
در طی این بازدید، رجبی عضو هیات مدیره و معاون اداری و منابع انسانی شرکت بهپاک نیز به تشریح شرایط شرکت در منطقه و نیازهای حال حاضر آن به جهت فراهم شدن بستر مناسب تولید پرداخت و از تعاملات سازنده حال حاضر بهپاک با دستگاه های اجرایی و نظارتی گفت.
لازم به توضیح است که در این بازدید ابوالفضل علی مراد رئیس هیات مدیره بهپاک نیز حضور داشت و در پایان، جلسه هیات مدیره شرکت صنعتی بهپاک با حضور اعضاء و دکتر مرادی برگزار شد.
همچنین با توجه به مزیت مکانی بهپاک و نزدیکی آن به منطقه ویژه اقتصادی بندر امیر آباد، در جهت برنامه های توسعه محور و بلند مدت شرکت صنعتی بهپاک دکتر مرادی و هیات همراه به میزبانی مهندس دانا از این بندر بازدید و با فرصت ها و مزیت های سرمایه گذاری آن آشنا شدند.

توسعه صنایع بهشهر

نوشته های مرتبط