نشان ملی اقتصاد مقاومتی به بهپاک رسید

نشان ملی اقتصاد مقاومتی به بهپاک رسید

به گزارش روابط عمومی شرکت صنعتی بهپاک، همایش بزرگ روز بسیج کارگری با حضور اله بداشتی مسئول سازمان بسیج کارگری کارخانجات کشور، سردار زهرایی مسئول بسیج سازندگی کشور، سردار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا و دیگر مسئولان و کارگران نمونه استان مازندران با محوریت اقتصاد مقاومتی برگزار شد.
در این همایش، مسئول سازمان بسیج کارگری و کارخانجات کشور با تصریح بر اینکه ما به تاسی از پیامبر اسلام(ص) دستبوس کارگران هستیم گفت: نگاه اسلام به کار و کارگر نگاه تقدسی و تکریمی است، امام انقلاب نیز کارگران را ستون فقرات اقتصاد کشور میدانست که این خود بیانگر نگاه تکریمی به کار وکارگر است.
در این مراسم که به همت سازمان بسیج کارگری سپاه کربلا مازندران برگزار شد، ضمن رونمایی از طرح نشان اقتصاد مقاومتی، از 25 مدیر موفق شرکت های تولیدی و صنعتی استان تجلیل به عمل آمد.
همچنین رجبی عضو هیات مدیره و معاون اداری و منابع انسانی، زاهدی سرپرست معاونت بهره برداری و یخکشی فرمانده بسیج پایگاه بسیج شهید فکوری شرکت صنعتی بهپاک و تنی چند از مدیران و بسیجیان این شرکت صنعتی نیز در این مراسم حضور داشتند. در پایان قدرت رجبی به نمایندگی از علی دانا، مدیرعامل شرکت صنعتی بهپاک نشان ملی اقتصاد مقاومتی مدیر شایسته استان را دریافت نمود.

اخبار مرتبط

نوشته های مرتبط