آب کم جو تشنگی آور بدست

آب کم جو تشنگی آور بدست
به گزارش روابط عمومی شرکت صنعتی بهپاک، طی مراسمی در محل کارخانه این شرکت از کارگران نمونه تقدیر بعمل آمد. علی دانا مدیرعامل بهپاک ضمن تبریک روز و هفته بزرگداشت مقام کارگر گفت؛ کارگران دارای مهارت نقطه قوت هر مجموعه تولیدی هستند که با پشتکار خود نقش کلیدی در تولید و افزایش کیفیت و کمیت محصولات و کارایی کارخانجات ایفا می کنند.
 
 نائب رئیس هیات مدیره صنعتی بهپاک ادامه داد؛ مسائل مهمی در افزایش کیفیت کار کارگران نقش و سهم دارد، و هر کسی نسبت به جایگاه خود در شرکت از مدیرعامل، معاونین، مدیران گرفته تا خود کارگران در این حوزه مسئولیت های مشخصی دارند. آنچه که حائز اهمیت است تعهد کاری و مهارت آموزی است که باعث بی نیازی شرکت،  و استفاده از ظرفیت های درون سازمانی می‌شود.
 
وی با تاکید بر اینکه ما هر کجا که اراده کرده، و کار را به کاردان سپردیم رشد کرده ایم. ادامه داد، هر کسی بخواهد و اراده کند می تواند نقش پررنگی در توسعه و پیشرفت مجموعه داشته باشد همانگونه که مولانا می فرماید؛
آب کم جو تشنگی آور بدست
تا بجوشد آب از بالا و پست
همه ما اگر تشنه کار، مهارت و ارتقاء خود و مجموعه ای که در آن کار می کنیم باشیم مطمئنا به اهدافی بزرگ دست پیدا می کنیم.
وی در ادامه به تشریح برنامه های پیش رو بهپاک پرداخت.
 
همچنین رجبی عضو هیات مدیره و معاون اداری و منابع انسانی نیز، ضمن تبریک روز کارگر با بیان اینکه کارگران به عنوان زحمتکشان جامعه، سرمایه ارزشمند واحدهای تولیدی هستند و باید آنها را تکریم کرد. گفت؛ قدردان زحمات تمامی واحدهای فعال شرکت هستیم. چرا که بر اساس ارزیابی کارشناسان متخصص در حوزه‌های مختلف توانستیم نشان ملی اقتصاد مقاومتی را در میان شرکت های صنعتی استان مازندران کسب نماییم. ما به عنوان مجموعه تولیدی فعالیت های خود را بر اساس سیاست های کلان اقتصاد مقاومتی مناسب سازی کرده و به شکل شایسته ای این ماموریت خطیر را اجرا نموده ایم.
 
در پایان این مراسم از 16 کارگر برگزیده شرکت صنعتی بهپاک، که در ادامه معرفی خواهند شد، تقدیر بعمل آمد.
 
رزدانس- محمد جواد قلیپور،  لورگی – نقی آشکاران،  لسیتین – اسماعیل یخکشی،  پروتئین – حسین اسلامی
 
برق – امید محمودی،  فنی – اکبر سهرابی، حراست- عیسی سلیمی خورشیدی،  مالی- محمد رضا عمومزاد،  بازرگانی : بهروز رضی، انبار ها- علی باقری تیرتاشی و مهدی عبدی ساروئی،  اداری و پشتیبانی- مراد بابایی و باقر زیارتی، کنترل کیفیت- میثم امینیان و  معین الدین فرقانی
نوشته های مرتبط