هم افزایی در راستای رشد و توسعه

هم افزایی در راستای رشد و توسعه

به گزارش روابط عمومی شرکت صنعتی بهپاک، صبوری معاون امور شرکت ها و مجامع گروه توسعه ملی و رئیس هیات مدیره توسعه صنایع بهشهر در راس هیاتی به همراه محمدی عضو هیات مدیره توسعه صنایع بهشهر، وکیل پور عضو هیات مدیره و معاون برنامه ریزی توسعه صنایع بهشهر، مشیر مدیر پروژه های سرمایه گذاری و تحقیق و توسعه شرکت توسعه صنایع بهشهر و زند مدیر پشتیبانی گروه توسعه ملی به همراه  شریعتی، نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی از کارخانه صنعتی بهپاک واقع در شهرستان بهشهر بازدید کردند.

بازدید کنندگان در ابتدا برای آشنایی بیشتر با چالش های بهپاک، از خطوط تولید بازدید، و سپس طی جلسه ای با فرماندار، شهردار شهرستان بهشهر و معاون صنعت اداره صمت استان مازندران به تبادل نظر جهت رفع موانع تولید و بررسی پروژه های توسعه محور بهپاک پرداختند.

صبوری ضمن بیان اینکه ما منکر چالش های حال حاضر بهپاک نیستیم ادامه داد، طی این بازدید متوجه شدیم که شرایط شرکت رو به بهبود است. و با برنامه ریزی های انجام شده امیدواریم شاهد رشد سوددهی طی شش ماهه دوم سال مالی شرکت صنعتی بهپاک باشیم. ما هم با توجه به مباحث مطرح شده در تهران به دنبال برنامه های حمایت محور از بهپاک هستیم و امیدواریم با حضور نماینده محترم شهرستان و جلسه مثبتی که با مقامات شهرستان داشتیم، با نگاهی ویژه از این شرکت تولیدی حمایت شود.

صبوری در خصوص پروژه های توسعه محور بهپاک نیز گفت، با بهره برداری از پروژهای در دست اقدام، ارزش افزوده بیشتری را در این شرکت تولیدی شاهد خواهیم بود. و زنجیره محصولات بهپاک کامل تر می شود.  پروژه خوراک دام و طیور در داخل خود کارخانه آماده بهره برداری است و پروژه بعدی هم مقرر گردید با ارائه طرح توجیهی در محل شهرک صنعتی مورد بهره برداری قرار گیرد.

شریعتی نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه نیز هدف از این بازدید را مشاهده روند تولید توصیف کرد و افزود این مجموعه دارای اهمیت زیادی در شهرستان بهشهر و استان مازندران است. و ما هم در جهت حمایت برای آغاز بکار و افتتاح پروژه های توسعه محور بهپاک از نمایندگان شرکت های سرمایه گذاری گروه توسعه ملی و توسعه صنایع بهشهر خواستیم تا از نزدیک تامین مالی آنها را بررسی و حمایت نمایند.

شریعتی تولید محصول جدید و گسترش زنجیره محصولات بهپاک را مثبت ارزیابی کرد و افزود، بهپاک سهم زیادی در اشتغال شهرستان دارد و به همین دلیل توسعه و ایجاد ارزش افزوده آن بسیار حیاتی است.

در این بازدید، دانا مدیر عامل و نائب رئیس هیات مدیره به همراه رجبی، عضو هیات مدیره و معاون اداری و منابع انسانی و زاهدی، معاون بهره برداری شرکت صنعتی بهپاک نیز حضور داشتند که به تشریح روند تولید، چالش های حال حاضر و موانع پروژه های توسعه ای بهپاک پرداختند.

همچنین در حاشیه این سفر برای بهره گیری از تجربیات بخش خصوصی از گروه صنعتی ساوانا نیز بازدید و جلسه ای برگزار گردید.

اخبار مرتبط:

بیدنا

گروه توسعه ملی

نوشته های مرتبط