پیام تبریک مدیریت شرکت صنعتی بهپاک به مناسبت روز مهندس

پیام تبریک مدیریت شرکت صنعتی بهپاک به مناسبت روز مهندس

به گزارش روابط عمومی، مهندس حمید هرگاهی، سرپرست و نایب رئیس هیئت مدیره شرکت صنعتی بهپاک در پیامی فرارسیدن روز مهندس را به همه مهندسان این  شرکت تبریک گفت. 

در متن پیام آمده است:

به نام خدا

پنجم اسفند، زادروز دانشمند ایرانی، خواجه نصیرالدین طوسی، فرصتی مغتنم برای پاسداشت مقام شامخ مهندسان، این تلاشگران عرصه علم و عمل است مهندسانی که با تکیه بر دانش و خلاقیت خود، همواره در مسیر توسعه و آبادانی کشور گام برداشته و با تعهد و تخصص خویش، نقشی بی‌بدیل در ساختن ایرانی سربلند ایفا کرده‌اند.

امروزه، مهندسان ایران، با الهام از نسل پیشین، میراث گران‌بهایی از اخلاق حرفه‌ای، روحیه خودباوری و تعهد را در اختیار دارند و با اتکا به توانمندی، خلاقیت و پشتکار خود، برای اعتلا و سربلندی ایران اسلامی تلاش می‌کنند.

شرکت صنعتی بهپاک به عنوان مجموعه‌ای پویا و متکی بر دانش مهندسی، همواره از دانش‌آموختگان رشته‌های مختلف مهندسی بهره برده و کوشیده است تا با استفاده از تمامی ظرفیت‌های تخصصی خود، در مسیر توسعه صنعت غذایی کشور گام بردارد.

در این روز نیکو، اراده و اهتمام استوار یکایک مهندسان و محققان پرتلاش شرکت بهپاک را در فرایند اعتلای علمی، توسعه و ترویج خلاقیت و نوآوری و تحقق اهداف استراتژیک شرکت، صمیمانه ارج نهاده و این روز را به تمام این عزیزان تبریک عرض می‌نمایم، سعادت و توفیقات روزافزون همگان را در سایه برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از خداوند متعال مسئلت دارم.

              حمید هرگاهی                          

          

نوشته های مرتبط