مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت صنعتی بهپاک برگزار شد/سهامداران 200 ریال سود به ازای هر سهم دریافت می‌کنند

مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت صنعتی بهپاک برگزار شد/سهامداران 200 ریال سود به ازای هر سهم دریافت می‌کنند

به گزارش روابط عمومی شرکت صنعتی بهپاک، مجمع عمومی عادی سالیانه این شرکت در روز دوشنبه مورخ  1402/12/28 با حضور اکثریت سهامداران در محل سالن اجتماعات شرکت بین المللی بازرسی کالای تجاری برگزار شد.

 این مجمع به ریاست حمید مظفری به نمایندگی از شرکت توسعه صنایع بهشهر با لحاظ اکثریت سهامداران برگزار شد. حمید هرگاهی مدیرعامل  و نائب رئیس هیئت مدیره شرکت صنعتی بهپاک به ارائه گزارش فعالیت هیئت مدیره و  عملکرد یکساله مالی شرکت پرداخت و  مهمترین دستاوردها و فعالیت های این شرکت در سال مالی منتهی به آذر 1402 را  تشریح کرد.

شایان ذکر است عملکرد شرکت صنعتی بهپاک در سال  مالی منتهی به 1402/09/30 فروش 23700 میلیارد ریال و سود  پس از کسر مالیات 3991 میلیارد ریال است که با افزایش 62 درصدی  نسبت به سال گذشته مواجه بود.

در این مجمع، صورت های مالی شرکت به تصویب رسید و سازمان حسابرسی به عنوان حسابرس و بازرس قانونی و روزنامه اطلاعات به عنوان روزنامه کثیر الانتشار انتخاب شدند.

گفتی است هادی ارکیان، معاون مالی و اقتصادی شرکت صنعتی بهپاک، به ارائه توضیحات در خصوص گزارش بازرس قانونی و سایر پرسش های  سهامداران پرداخت.

همچنین شرکت های ذیل به عنوان اعضای هیئت مدیره حقوقی شرکت به مدت دو سال تعیین شدند:

1-      شرکت توسعه صنایع بهشهر (سهامی عام)

2-      شرکت سرمایه‌گذاری ساختمان گروه صنایع بهشهر تهران( سهامی عام)

3-      شرکت سرمایه‌گذاری گروه صنایع بهشهر ایران ( سهامی عام)

4-      شرکت قند نیشابور (سهامی عام)

5-      شرکت خدمات بیمه‌ای پوشش توسعه بهشهر (سهامی خاص)

اعضای علی البدل:

1 شرکت مارگارین (سهامی عام)

2- شرکت به پخش (سهامی عام)

 

از دیگر مصوبات این مجمع، تقسیم سود 200 ریالی به ازای هر سهم و تعیین حق حضور اعضای هیئت مدیره و حق حضور اعضای کمیته های تخصصی بود.

نوشته های مرتبط